Pristatymas ir grąžinimas
Pristatymas
Prekes siunčiame į visus Lietuvos miestus.
Kaina: pristatymas į paštomatus nemokamas nuo 49Eur
Trukmė: 1-5 darbo dieno, pristatymo laikotarpis priklauso nuo kurjerių tarnybų užimtumo. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose siuntos į paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Vieta: siuntinys atsiimamas pasirinktame Omniva arba LP Express paštomate.
Pastaba: siuntinys paštomate laikomas 7 dienas, neatsiėmus per atitinkamą laiką yra grąžinamas siuntėjui.
Grąžinimas
TERMINAS GRĄŽINIMUI: Internetinėje parduotuvėje www.lebody.lt įsigytas Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo momento.
KOKIAS PREKES PRIIMAME ATGAL: Prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Svarbu: higienos sumetimais, apatinės kelnaitės yra nekeičiamos ir negrąžinamos, kitos kategorijos prekes (liemenėlės, šortukus, korsetus, triko, tampres, marškinėlius, maudymosi kostiumėlius) mes priimame atgal.
Tinkamos kokybės Prekių keitimo/grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Mes atsiėmimo neapmokame, tokiu atveju siunta bus grąžinta pirkėjui atgal.
KUR SIŲSTI PREKĘ: Norėdamas grąžinti nekokybišką ar kokybišką Prekę, per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo momento Pirkėjas turi grąžinti kartu su pirkimo sąskaita (kuri buvo gauta kartu su preke) šiuo adresu: OMNIVA paštomatas, Kęstučio g. 37, 77730 Vilnius, UAB Karlonė, +370 637 66622
KAS APMOKA GRĄŽINIMO IŠLAIDAS: Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, pardavėjas grąžinimo išlaidų nekompensuoja.
Jei Pirkėjui, vadovaujantis nemokamo pristatymo akcija „Nemokamas pristatymas perkant už 49 eur ir daugiau“ (ar kita nemokamo pristatymo akcija su minimalios krepšelio vertės apribojimu) prekės buvo pristatytos nemokamai, tačiau Pirkėjas vėliau jas grąžina (arba pasiliktų prekių krepšelio suma tampa mažesnė, negu 49 eur), tokiu atveju Pardavėjas iš grąžinamos sumos turi teisę išskaičiuoti 2,50 eur pristatymo išlaidas.
Pinigai pirkėjui grąžinami į sąskaitą iš kurios buvo apmokėta prekė.
Jeigu grąžinimas per Omniva paštomatus yra nepatogus, susisiekite: info@lebody.lt, Vilniuje prekes galima grąžinti fiziškai.
Grąžinant Prekes Pardavėjui, būtina laikytis šių sąlygų:
Grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, su etiketėmis, be etikečių prekė nebus priimama (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
Prekė turi būti nedėvėta;
Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (neištepta, nesugadinta, nesuplėšytos dėžutės, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
Grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).
Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti Pardavėjui šių Prekių:
1. Kokybiškų Prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų Prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios Prekių dalys, nuplėštos etiketės, sugadintos originalios gamintojo pakuotės ir pan.);
2. Kitų Prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
Prekės gali būti keičiamos/grąžinamos per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo jų gavimo momento.
Atsisakydamas sutarties (grąžindamas Prekes), Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 3 (tris) dienas nuo pranešimo apie grąžinimą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti Prekes Pardavėjui. Grąžindamas Prekes Pirkėjas privalo tinkamai supakuoti Prekę, kad jos nebūtų pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti ir dėl to sugadinti siuntimo metu.
Pardavėjas, gavęs keičiamą/grąžinamą prekę, įsipareigoja per 5 (penkias) darbo dienas informuoti Pirkėją, ar Prekė atitiko grąžinimo/keitimo kriterijus. Jei grąžinama/keičiama Prekė šiuos kriterijus atitinka, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti Prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo Prekės gavimo momento į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą (suma apmoka su dovanų kuponu, grąžinama dovanų kuponu pagal šių taisyklių 8 punktą).
Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad Prekės yra išsiųstos Pardavėjui. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šioje Prekių grąžinimo politikoje nustatytos Prekių grąžinimo tvarkos.
Grąžinimo forma galite užpildyti mūsų partnerių OMNIVA sistemoje.